Thursday, March 22, 2007

Fruuppp

ari ni kan nothing happened really much cume blaja, blaja, blaja... tadi plak ustaz mrapek skit.. ntah eh, dgr2, si muslihah 2 sakit. abeh die nk dptkan kipas. pas tu ustaz marah die, ape salah die eh? dunno, perharps aku tgh busy bobal ngan ainul. abeh le ustaz suruh die tukar tmpt kt husna. hai, hai.. klaka la

Ape seyy jojo ni! die mcm benci kt aku g2.. abeh pastu tk abes2 kacaw aku dgn si huda tu. aku bkn ape, bingit la. lg2 zuhaira si kempen masuk baju. tk abes2, "tk nk ckp kt huda ke?" hey sori skit eh! mentang2 la aku ckp yg aku suke huda, korang buat main2 la ngan aku. bingit tau! mcm tkde word laen g2.. "Huda, huda, huda." pkai la laen word. ok la, aku ni mcm nk tanye dorang ni 'hentropen' ke? hai, malas la, juz wat bodoh sdh.. dgn perangai tk abes nk kacau org. Janji aku tk kacaw dorang sdh! ckp la ape dorang nk, tp aku juz wat bodoh. tk yah nk pikir2 psl ape dorang ckp.

Ok, bagi pembaca, korang nk ckp ape2 pon bleh, nk maki ke, nk puji ke, nk ckp aku ni terlalu ikitkan hati. sebenarnye aku nk luah kan je ape kt dlm hati aku. bile da tulis baru aku lega skit.

puPaYa nO akAdE

No comments: