Tuesday, January 10, 2012

Salahhh la nammaaa..

Hari ini aku nak 'share kt korang tentang kejadian di aljunied. Citer ni memang kelakar tapi da basi sbenarnya sebab bende ni berlaku last week... Ttp still aku nk share.. bende ni takkn ku lupe smpai bile2
Sebelum itu aku nak umumkan diriku dah masok cca skola. nak tak nak (terpakse...) tp tkpe sbb aku masok cca masak iaitu home economic. Aku ingatkan home economic tu kene bincang psl ekonomi dan bisnes rupenye masaklah.. punyalah kantoii!

Blaja di aljunied memang berbeza dgn alsagoff... dan kekadang aku mabok sendiri tgok sistem aljunied sbb tk terbiase exposed. Jd bingung punye bingung...
Marahaina tk dtg dua ari sbb semput.. baru aku tau yg dia semput, selama ni satu kelas ttp tak tau yg dia ni semput.. punyela terok kwn sorang ni eh!

*Seorang rakan kelas aku dari maarif nk panggil kwnnye tp...

Bdk maarif: DANISH! DANISH! DANISH!
Ust. Mokhsin: Oh, awak suke Danish eh? Nanti saya bilang dia yang awak suke die eh...
Bdk Maarif: Taklah, ustaz... Saya panggil kwn saya tp trsalah sebut...

P.S. Naseb punyala baik bdk Danish tu tkde kt situ... Atau paling tepat bebudak lelaki semua da tinggalkan kelas komputer ke audi... hihihih

Memanglah x klakoo tp pd gue yalah!!!
Da, itu je.. Wassalam..

mood: *pessimistic*

No comments: