Thursday, September 11, 2008

SSllurrpp

A'kom!! Udah lama banget ya nggak nulisin. Ya maklumlah orangnya pemalas... Dari ke cuti hinggalah menjelang ramadhan ke-11... hehe... Bulan puasa ini, aku hareep banget smua doaku dpet dimakbulkan. Insya-Allah. AMIN.
Jojo ini yg maksain aku tulis segala. Katanya rindu banget blog gue. Jadi ku paksain diri sendiri nich! Dahlah laptop abg gue ni ada kerosakan dikit. Ya perlahan2 ajalah nulisnya. Nuslinya mesti byk sabar.

Cikgu Suhaila akan berakhir mengajar kta pd ari jumaat ni. Katanya dia harus duduk di rumah menunggu saat perut-boroinya yg didlm kandungan itu bayi kluar. Jadi yg gantiin beliau cikgu Kamar Lin mungkin. Kta maunya dtg ke rumah beliau pd ari raya tp dia kagak kasi, katanya beliau akan menjemput kami semua pd ari majlis 'cukur bayi'. Hidayah (I) keliatan smangat nanya cikgu suhaila addressnya tp nnti katanya kan diberi kpd kta.

Masa pulang daripd ari isnin hingga kini (mungkin smpai abes ramadhan), ramai bebudak al-junied sibuk kt tmpat kte yaitu tmpt bus stop kte. Kebykkannye cowok2. Ntahlah kenape drg pass-by kt situ. tu drg nye psl la janji jgn buat hal sudah!

Aku rase stop kt sini sdh aarr.. Jumpe sok!

No comments: